Saturday 10 December 2011

Holiday Yang Terkandas

Akhirnya apa yang aku plan minggu nie tak jadi semuanya...Muahahaha...Nak pergi Penang pon tak jadi sebab Fiqi, Wan dengan Nik tak mahu ikut pulak...Akram rasanya jadi pergi kot...Sebab pagi tadi dia ada telefon aku...Tapi aku tak angkat sebab aku tidur...Malam tadi aku tidur lewat sebab online facebook dengan tengok movie...Sebab tu lah bangun lewat...Diana juga ada telefon aku...Tapi aku sempat pulak jawab...Hehe...Lagipun masa nie aku dah bangun tidur kira2 dalam pukul satu tengahari macam tu la...Haha...Hebat tak aku bangun pukul satu...Dia ajak pergi Centre Square (CS)...Ishhhh...Asyik2 tempat nie lagi...Dahlah ada reunion budak sekolah aku kat Centre Square (CS) nie and then lepas tue girlfriend aku ajak lagi...Tapi Diana ajak aku tak pergi la...Aku kelentong dia cakap aku ada kat rumah aku di Kulim...Hehe...Maklumlah baru bangun tidur dan masih mengantuk lagi...Padahal aku ada kat rumah di Sungai Petani...Maaf lah ya Cik Diana kalau terbaca kat blog aku nie...Aku bukan tak mahu pergi tapi orang kalau baru bangun tidur macam aku nie memang payah sikit...Dahlah tak mandi lagi pastu nak suruh dia tunggu aku pulak...Ermmmm...Tak payahlah ya...Menyusahkan dia pulak nanti...Dan juga semua yang mengajak aku keluar pada hari nie, aku minta maaf ya...Aku tidur lewat semalam...Kalau dah tidur lewat apa pon tak jadi...Lepas tu pulak Masrina ada mesej aku pasal bisnes yang kami join tu...Adeeiiiii...Tambah stress la kepala otak aku nie...Aku rasa macam nak out ja dari bisnes tu...Tapi aku tak boleh...Nanti Masrina cakap apa pulak kalau aku menghilang macam tu ja...Aku tak nak dia sedih hanya sebab aku nak out macam tu ja...Sebab aku sayang kawan2 aku...Depa ja yang tak nampak...Salah satu sebab aku join pon hanya kerana nak jaga hati Masrina jalah...Nanti dia ingat aku tak percaya kat dia pulak...Pasal bisnes nie memang aku tak boleh cerita lagi sebab kena tunggu berjaya dulu lah...Bila dah berjaya aku bagi tau hampa semua ya...Tak apalah kalau pasal holiday tu, bila2 pon boleh pergi...Tapi yang penting aku dah rasa lega sebab dah luah isi hati aku kat blog aku nie...Tak semestinya semua benda aku nak cerita dekat mak dengan girlfriend aku Nisa kan2...Hehe...Aku tak kisah hampa semua nak cakap apa...Ada aku kesah rumah tangga hampa...Yang penting tujuan aku buat blog nie adalah untuk cerita pasal diri aku...Aku tak paksa pon hampa baca, follow or apa2 jalah yang sewaktu dengannya...Sebab aku tak mengharap follower aku seramai macam friends kat facebook tu...Kawan kita  memang la ramai tapi nak cari yang betul2 memahami dan mendengar isi hati kita tu yang payah...Betul tak!!!.........

0 comments:

Post a Comment

Sila Tinggalkan Komen Maut Anda Disini!!!
Hahaha..

Baby Blue Snowflake