Friday 9 December 2011

Holiday SPM Non Resident UITM

Beberapa hari lepas dalam bulan Disember 2011, aku sudah berjaya mendaftar keluar dari Kolej Malinja sebagai pelajar luar...Ermmmm..nak kata best tu...Boleh la jugak...Sebab aku dapat masuk dan keluar sesuka hati aku ja dalam Uitm Merbok nie dengan motor aku...Hehe...Tapi yang payah tu hari2 la aku terpaksa keluarkan modal untuk isi minyak motor aku nie...Tapi kalau aku ada kelas malam, boleh dikatakan jugak aku akan bermalam di asrama walaupun tanpa pengetahuan pakgad...Selalu aku bermalam di bilik Akram member Kelantan aku tu la...Bilik dia ja pon yang ada dua katil free...Tapi tak selalu la aku buat macam tu...Nanti kantoi dengan pakgad, tak pasal2 kena bayar denda pulak...Dah la dekat kad matrik aku ada stiker non resident...Actually hari nie aku tak ada nak cerita apa2 sangat pon...Cuma minggu nie aku ada plan nak pergi Penang dengan member2...Pastu ada lagi budak perempuan kelas aku dulu ajak keluar...Nak dikatakan ramai jugak la member2 aku ajak keluar...Tak tahu nak pergi mana satu...Cuma aku tak janji  lagi la dengan depa just cakap tengoklah dulu kalau free...Tapi kalau tak jadi girlfriend aku Nisa ajak pergi Centre Square (CS) dengan member dia Adira dengan Maria...Nie kira nak celebrate hari depa la sebab dah habis SPM...Tapi sebelum tu, dia suruh aku jumpa mak ayah dia dulu untuk minta izin bawa dia keluar...Nie yang payah nie...Bukan aku tak mahu tapi aku segan la...Dah la jumpa dia pon tak pernah pastu terus ja nak jumpa mak ayah dia...Macam mana kalau mak ayah dia tak suka aku...Risau la...Pastu bila call Nisa...Dia cakap ada berani nak jumpa mak ayah dia...Aduiiii...Nie kira kes nak mencabar aku nie...Apa pun kita tengok dulu apa akan terjadi pada minggu nie...Ok...

0 comments:

Post a Comment

Sila Tinggalkan Komen Maut Anda Disini!!!
Hahaha..

Baby Blue Snowflake