Thursday 15 December 2011

Perempuan Oh Perempuan

Aku tak tahu lah apa yang tak kena dengan aku...Bila masuk semester kedua nie...Aku semakin ramai kawan perempuan...Mudah sungguh aku kenal dan kawan dengan perempuan...Ada yang aku kenal dekat facebook, ada yang aku kenal dekat dalam program yang aku pergi, ada yang aku kenal dekat cafe dan budak perempuan kelas aku sendiri...Bila keluar dan jalan dengan depa...Aku dapat baca karakter budak2 perempuan nie seorang demi seorang...Aku dapat tahu macam mana perangai depa, tahap kegedikan dan tahap kesosialan...Haha...Tapi tak beerti aku nie playboy bila aku keluar dengan ramai2 perempuan nie...Aku cuma seronok dapat bergurau dan melayan kerenah budak2 perempuan...Ada yang manja, kelakar, garang, serius, pendiam dan gedik tahap gaban pun ada...Sehari kalau tak keluar dengan member2 perempuan terasa ada yang kurang dalam hidup aku...Haha...Ayat tak boleh blahhh...Kepada yang tersayang Nur Anisa kalau terbaca post nie...Diharap jangan cemburu buta ya...Semua perempuan2 nie member2 ja tidak lebih dari itu...Huhuhu...Dalam ramai2 nie ada juga yang mulutnya macam longkang...Lebih kurang jugaklah macam mamat dua orang yang aku pernah cerita tu...Mulut tak dak insurans...Kadang2 geram jugaklah...Tapi tak apa...Nasib baik perempuan kalau tidak aku ingat nak lempang secara live ja bila depa melongkangkan aku secara live dengan sesuka hati...Hahhhhhh...Awas...Selain tu, kalau nak tahu dalam kelas aku ada la dua orang budak perempuan segak...Nama diberi Zulaikha dan juga Nurlia...Ermmmm...Zulaikha nie suka tegur aku...Asyik2 bila tengok dia...Dia mesti buat reaksi positif kat aku...Haha...Jangan salah faham ya...Kami kawan ja...Actually, dulu aku yang first mengusik dia...Maklumlah aku kan suka mengusik budak2 perempuan...Time tu aku buat muka pelik kat dia...Aku pun tak kenal lagi dia sebab baru ja masuk semester...Saja syok2 dok menganggu anak dara orang...Hahaha...Lepas sehari aku buat muka kat dia, baru aku tau nama dia Zulaikha...And sehari lepas tu jugaklah dia start tegur aku...Suka senyum kat aku, cakap dengan aku and dia yang dok mengusik aku lebih...Sama sekali jugaklah dengan kawan dia tu Nurlia...Lawa orangnya...Comel...Hehe...Malangnya dua2 dah berpunya...Baru ja aku nak pergi ngorat...Hahaha...Gurau2...Nisa jangan marah ya...Saja nak buat dia jealous...Ngeeeeeee..............

0 comments:

Post a Comment

Sila Tinggalkan Komen Maut Anda Disini!!!
Hahaha..

Baby Blue Snowflake