Saturday 29 October 2011

Cinta Bertepuk Amai-Amai

Setiap manusia tu mesti pernah jatuh cinta kan...Tidak dinafikan lagi sama la jugak macam aku...Malangnya yang sedih sangat cinta aku ditolak...Tiga kali cinta aku ditolak...Yang seorang budak SMK Taman Selasih iaitu budak sekolah lama aku...Aku suka kat dia sejak dari form 2 lagi...Orangnya hitam manis...Nak kata cantik..Entahlah..Lagi pon aku suka kat dia sebab cara dia sopan sangat and lemah lembut...Tu yang buat aku tertarik...Tapi dia buat tak layan ja...Sampai aku cakap aku suka kat dia...Dia macam tak sudi ja...Rupanya dia dah ada yang punya...Lepas ja masuk SMT Sungai Petani 2 time form 4...Masa nie lah aku jumpa lagi dua orang tu...Yang sorang tu anak warden asrama...Aku kenal dia bulan January 2010...Dia cantik, pandai and selalu giat dalam semua aktiviti...Sebab dia ada semua pakej lengkap ni lah yang aku nak kat dia...Memang tak sedar diri kan aku...Aku try mintak no phone dia melalui kawan aku...Aku nak mintak sendiri segan plak...Last2 dia suruh member dia hantar no phone kt kelas aku...Rasa kelakar la pulak...Yang sorang lagi plak budak kadet polis...Dia nie pon cantik sebab bermata sepet macam anak cina and garang jugak orangnya...Aku kenal dia pon masa bulan June 2011 bila kami berebut nak ambik majalah sekolah...Marah betul aku kat dia...And semenjak hari tu jugaklah dia selalu tegur aku...Entah kenapa daripada meluat tengok dia boleh jadi suka plak...Aku kenal anak warden tu dulu...Lepas tidak dilayan baru kenal budak kadet polis nie...Dia pon menolak aku jugak...Lastly dua2 reject aku...Dah rasa macam diri ni tak laku plak...Macam apa lagi buat malu diri sendiri ja...Bukan orang suka pon...Lagipun semuanya berlaku time persekolahan kan...Walau apapun sedih sangat sampai menitiskan air mata mengalahkan orang yang bercouple padahal baru jatuh cinta ja pon...Uhuk2...Kenalah cermin diri nie sikit........

0 comments:

Post a Comment

Sila Tinggalkan Komen Maut Anda Disini!!!
Hahaha..

Baby Blue Snowflake