Saturday 29 October 2011

Perginya SPM Munculnya Persahabatan

Setiap orang mesti perlukan kawan termasuk jugak aku...Tanpa kawan pasti aku akan rasa kesunyian dan keseorangan ibarat bunga tiada kelopak...Cewah ayat...Sebenarnya kat sekolah aku nie jenis pendiam sikit, serius dan bukanlah peramah...So aku tak ramai kawan sangat...Tapi kali nie aku nak cerita tentang kisah aku dengan sorang kawan rapat aku...Nama dia Farhan...Dia kelas Bakeri...Sebenarnya aku kenal dia lama dah sejak dari form 4 lagi...Cuma kami tak berapa rapat sangat time form 4...Bila masuk form 5 time minggu nak abih SPM secara automatik plak aku boleh rapat dengan dia...Dia nie budak baik ja and hampir sama kepala otak dgan aku...Sebab dia suka main game aku pon suka main game...Kiranya lepas SPM jadi rapat sangat lah dengan dia...Hampir setiap malam aku tumpang tido kat rumah dia...Memang rapat macam kawan lama dah and best gila dapat kawan macam dia nie...Bila tido kat umah dia kadang2 kami pergi cyber cafe sampai pukul dua tiga pagi baru balik hanya sebab main game...Tak pon tengok movie kat rumah dia dengan Badrul...Dah macam orang bujang plak dah...Yang mengejutkan jugak dia couple dengan budak kadet polis yang aku suka tu...Itu bermaksud best frenz aku couple dengan budak yang pernah aku suka dulu la...Dahsyat gila tu...Macam tak percaya ja...Ada satu hari tu aku pergi teman dia dengan si budak kadet polis tu kat Centre Square (CS)...Buat apa lagi kalau bukan pergi dating...Nasib baik Farhan tu best frenz aku...Jadi aku pon lupakan jalah kisah lama tu...Tak nak ingat dah...Buang jauh2...So aku dengan budak kadet polis tu cakap macam biasa jalah...Tapi oklah kan dia bawak mmber dia sorang...Ada jugak teman kalau dua orang tu pergi dating nanti...Kawan budak kadet polis tu ok ja...Baik orangya...Nama dia Alia...Sementara tunggu best frenz aku pergi dating kami pun ambik masa berkenal2...Tanya2 la apa yang patut...Actually aku pon segan jugak...Tapi aku beranikan diri aku ja...Aku ajak dia pergi karoke...Favourite aku tu...Suara dia nak kata sedap...hehe...tak boleh nak dikatakan la...Lepas2 pergi karoke kami semua berjumpa balik kat depan cinema sebab nak tgok wayang...Hari tulah first time aku tengok wayang...First time plak tu tengok dengan perempuan...Sepatutnya first time nie tengok dgan awek sendiri...Ni tak tengok dengan orang yang tak dak kaitan langsung dengan diri aku nie...Tapi yang bestnya filem kat cinema tu la...Hantu Kak Limah Balik Rumah tulah filem yang kami tengok..Hehe..Best gila cerita dia...

0 comments:

Post a Comment

Sila Tinggalkan Komen Maut Anda Disini!!!
Hahaha..

Baby Blue Snowflake