Monday 31 October 2011

Cinta Budak Ganu

Bila tengok ja statement kat atas nie mesti ada yang boleh agak dah kan...Sebenarnya cerita aku kali nie terjadi time aku dah masuk Uitm Merbok...Benda nie terjadi masa bulan Julai 2011 kalau tak silap aku la...Time nie kenapa entah aku macam desperate pulak nak bercouple...Maklumlah sebelum nie aku tak pernah bercouple jadi bila tengok member2 lain ada awek...Aku pon teringin jugak nak mencari sorang...hehe...Aku kenal dia melalui member sekolah lama aku yang belajar di politeknik yang sama dengan budak Ganu nie...Member aku lah yang bagi no phone aku kat dia...Budak Ganu nie yang hantar mesej kat aku dulu...Nama dia Mimi...Jadi aku pon berkenalan la dengan dia...Bila aku tengok dia kat facebook...Orangnya boleh tahan jugakla...Comel dan agak chubby sikit...Dia yang ajak aku couple dengan dia dulu and kenal hati budi...At first, aku teragak2 la jugak...Takot2 nanti aku tak serius plak...Sebenarnya jujur la aku cakap dia bukan taste aku...Oleh disebabkan aku agak desperate dah memang tak dak sapa nak kat aku...Jadi aku pon macam ok ja nak couple dengan dia...Actually hati aku macam 50/50 ja...Tapi belum cuba belum tahu kan...Hehe...Seminggu aku kenal dengan Mimi, dia yang rajin call aku...Dia ada suruh aku tukar ke Digi sebab nanti senang dia nak gayut dengan aku...Time nie lah perasaan aku macam terasa berbelah bagi ja...Aku nie dah la pengguna setia Maxis...Dah tu suruh tukar ke Digi plak...Lagipun baru ja kenal...Jadi aku cakap nantilah kat dia...And dalam masa yang sama jugak aku dah rasa macam nak putus ja dengan dia...Sebab entah kenapa aku tak boleh sayang kat dia...Ada dua hari jugaklah aku tak mesej dia...Lepas tu terus aku cakap kat dia yang aku sebenarnya dah suka kat orang lain...Padahal tak dak pon...Lagi plak dia duduk jauh and jumpa pon tak lagi dengan dia...Daripada aku terus berpura2 couple dengan dia lebih baik aku cakap ja terus terang yang aku nak putus...Aku tau benda nie mesti akan buat dia terluka...Tapi aku pon macam tak serius ja...Aku takut nanti suatu hari bila aku jumpa perempuan yang aku suka and pada masa yang sama jugak aku couple dengan dia...Tak ka tu dikira curang tak pon orang cakap playboy...Aku tak nak digelar macam tu...So bagi aku keputusan tu dah terbaik dalam hubungan kami...Bila aku mesej yang aku nak putus dengan dia, apa yang aku dapat ialah maki hamun balik...Aku mintak maaf kat dia...And aku harap nanti dia jumpa lelaki yang betul2 boleh sayang kat dia...Dia marah gila kat aku...Dia cakap takkan maafkan aku smpai bila2...Aku sedih betul dia cakap macam tu...Aku tau aku yang bersalah dalam hal nie...Seandainya aku tak terima nak couple dengan dia dari awal mesti takkan jadi macam nie...Tak dak niat langsung aku nak sakitkan hati dia...Semenjak hari tu kami memang tak pernah mesej dah...And aku pon dah block dia kat facebook aku...Bukannya aku benci kat dia tapi takot dia post yang bukan2 plak kat wall aku...Entah macam mana la kan dia sekarang nie...So adakah nie dipanggil couple ataupun kerana perasaaan aku yang desperate time tu.........

0 comments:

Post a Comment

Sila Tinggalkan Komen Maut Anda Disini!!!
Hahaha..

Baby Blue Snowflake